جدای از طعم و عطر غذا، برای خلق یک تجربه غذا خوری به یاد ماندنی برای مهمانان و مشتریان خود، نیاز دارید که آن غذا را به شیوه ای منحصر به فرد و خاص سرو کنید. با ظروف چینی رک (RAK) می­ توانید مطمئن شوید که غذا های شما به همان اندازه که خوشمزه هستند جذاب به نظر می­ رسند، و همیشه تاثیر خوبی به جا می­ گذارند.

دسر-فرانسوی-روی-بشقاب-چینی-رک

ارزش بخشیدن به تجربه غذا خوری

برند رک (RAK porcelain) به عنوان شریکی برای رهبران صنعت HOREKA – هرکا (هتل، رستوران و کافه) و مهمان نوازی به حساب می ­آید، رهبرانی که به این نتیجه رسیده اند که ظروف غذا خوری به میز آنها و تجربه مهمانان آنها ارزش می ­بخشد.

اگر به غذا های نفیس و چیدمان زیبای میزهایتان علاقه دارید، برند رک (RAK) ظروف و کارد و چنگال شیک را برای شما به ارمغان می ­آورد که طراحی و عملکرد را با هم ترکیب می ­کند تا فضایی را برای خلاقیت های شما فراهم کند – درست همانند سرآشپز های برتر در سراسر جهان. ظروف چینی رک به گونه ای طراحی شده اند که بتوانید بهترین غذا های خود را در آنها سرو کنید. وقتی ظروف غذا خوری رک (RAK) را انتخاب می­ کنید، میز شما به یک اثر هنری تبدیل می شود… ظروفی کاربردی با زیبایی بسیار بالا.

کاسه-و-بشقاب-چینی-رک

اصالت، تنوع و ماندگاری بالا

کمپانی رک (RAK porcelain) از زمان شروع کار خود در سال 2006، ظروف آشپزخانه و غذا خوری با دوام و با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. آنها در تلاشند تا بهترین محصولات موجود در بازار را با استفاده از صنعتگران ماهر برای ایجاد ظروف غذا خوری مد روز بسازند. چیزی که رک را به گزینه محبوب مشتریان تبدیل کرده، طرح های متنوع آنها، از مدرن و ساده گرفته تا رنگارنگ و چشم نواز است، که مکمل هر نوع میز آرایی است. به خاطر ظرافت و گزینه های بینظیر ظروف رک، می­ توانید از آنها برای تقویت تم رستوران خود و تحت تاثیر قرار دادن مهمانان خود استفاده کنید.

ظروف غذا خوری رک برای هر نوع رویدادی مناسب هستند. ظاهر ساده و در عین حال شیک این محصولات به شما این امکان را می ­دهد که از آنها در هر مناسبت و موقعیتی استفاده کنید. برای اینکه ظروفتان ماهرانه به نظر برسند، نیازی به حرفه ای بودن ندارید. کافیست مهمانان و مشتریان خود را با مواد غذایی با کیفیت و ارائه حرفه ای تحت تاثیر قرار دهید.

محصولات رک با طراحی خلاقانه، فضایی مجلل و نوآورانه را روی میز شما ایجاد می کنند. ظروف چینی معتبری که در انواع بدنه عاجی، بدنه سفید و بدنه رنگی با استفاده از فناوری پیشرفته تولید می ­شود. مجموعه ظروف رک به گونه ای طراحی شده اند که در برابر استفاده شدید و شوک های مکانیکی و حرارتی که مختص حرفه آشپزی است، مقاوم هستند. با انتخاب مواد اولیه با بالاترین کیفیت، محصولات رک طول عمر و ماندگاری بالایی دارند، در حالیکه درخشندگی مینا و ظرافت تزئینات خود را حفظ می­ کنند. کیفیت برتر چینی های رک (RAK)، آنها را برای شستشو در ماشین ظرفشویی مناسب می ­کند. آیا نیاز به گرم کردن مجدد غذای باقیمانده دارید؟ نیازی به گشتن در میان قابلمه و تابه ها نیست. فقط می­توانید غذا را داخل ظروف رک قرار دهید و در ماکروویو قرار دهید.

بشقاب های چینی رک در اشکال و اندازه های مختلف طراحی و تولید شده تا بتوانید مطابق با نیاز های آشپزی خود یکی از آنها را تهیه کنید و ارائه ای جذاب و زیبا را به نمایش بگذارید. قهوه، چای و هات چاکلت را در فنجان ها، لیوان ها و نعلبکی های چینی با کیفیت رک سرو کنید که در برابر ترک برداشتن مقاوم هستند و به راحتی استفاده و ذخیره سازی می­ شوند. همچنین کاسه های چینی رک گزینه مناسبی برای سرو سوپ و سالاد برای مهمانان رستوران و کافه شما می ­باشد.

بشقاب-چینی-آبی-با-کاسه-چینی-سرمه-ای

از امارات تا نیویورک!

کمپانی رک (RAK) در صنایع دستی، ساخت و عرضه ظروف غذا خوری با کیفیت عالی برای صنعت بین المللی HORECA (هتل، رستوران و کافه) تخصص دارد. مقر آن در راس الخیمه – امارات متحده عربی است. بخش های اصلی عملیاتی آن در لوکزامبورگ (اروپا)، نیویورک (ایالات متحده) و امارات متحده عربی واقع شده اند که از طریق یک شبکه توزیع قوی در سراسر 5 قاره که به بیش از 165 کشور می­ رسد، فعالیت می ­کنند. دسترسی آسان و استراتژی توزیع این شرکت منجر به مشارکت و هم افزایی با هتل های زنجیره ای پیشرو، رستوران های کلاس جهانی و غول های تجاری در بخش کیترینگ شده است. به عنوان یکی از سریع‌ترین شرکت های ظروف غذا خوری در حال رشد، محصولات رک امروزه به عنوان نمادی برای خلاقیت سرآشپز به حساب می آیند که در بیش از 40.000 هتل ستاره دار، رستوران ها و کافه های ممتاز جهانی، خطوط هوایی بین‌المللی، کشتی های کروز و مراکز همایش استفاده می شوند.

کمپانی رک (RAK) محصولات با کیفیت برتر را در طیف گسترده ای از اشکال طراحی شده توسط طراحان پیشرو، برای هتل ها، رستوران ها و کل صنعت مهمان نوازی ارائه می­دهد. اشتیاق آنها تعالی و تعهد به ارائه مداوم بهترین محصولاتی است که نیازها و خواسته های صنعت HOREKA (هتل، رستوران و کافه) را برآورده می کند.

ظروف غذاخوری با آلومینا بالا ترکیبی جدید از کیفیت، دوام و زیبایی شناسی است که از ظروف تخت پیچیده، ظروف گود شیک و ظروف آشپزخانه ارگونومیک تشکیل شده است که تجربه غذاخوری منحصر به فردی را ارائه می دهد. تخصص فنی و اشتیاق به کیفیت، برند رک را به محبوب ترین همکاران سرآشپز ها در سطح بین المللی تبدیل کرده است. برند رک به دلیل همکاری های فزاینده با هتل ها و رستوران های درجه یک، انعطاف‌پذیری بالا و طیف گسترده‌ای از سفارشی سازی را در ظروف چینی با کیفیت برتر ارائه می­دهد. کمپانی RAK Porcelain یک شریک قابل اعتماد و ارائه دهنده ظروف غذا خوری برای متخصصان مهمان نوازی در جستجوی برتری و نوآوری است.

پن-فیوژن-قرمز-رک

تبدیل چشم انداز به واقعیت، دلیل موفقیت کمپانی رک (RAK) بوده است که سبب شده به یکی از تولید کنندگان پیشرو ظروف چینی در جهان تبدیل شود. کمپانی رک (RAK) با مساحت 100.000 متر مربع و با ظرفیت تولید 28 میلیون قطعه در سال، مکانی است که فناوری، خلاقیت، طراحی و کیفیت در بالاترین سطح خود قرار دارد.

ظروف غذا خوری خاص و استثنایی یا ظروف روزمره، فرقی نمی­کند، محصولات رک به معیاری در بخش هتلداری و پذیرایی تبدیل شده اند، محصولاتی که برای برآورده کردن نیاز های باهوش ترین رستوران داران، به شدت مقاوم و با اصالت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *